praktické informace než se pustíte do plánování
FAQ a fungování za provozu
Protože se Atrium nachází uprostřed bloku obytných domů, je potřeba brát ohled na místní obyvatele a dodržovat noční klid.
Vaši svatbu můžete ve venkovních prostorech Atria uspořádat mezi 8:00 a 21:30 tak, aby hosté opustili naši zahradu nejpozději do 22:00. Stejně tak není možné ve venkovních prostorech začít s přípravou či balením mimo toto rozmezí.
Veškerá hudební produkce na zahradě či v patiu musí po celou dobu dodržovat nízkou zvukovou hladinu a být ukončena do 20:00 hod.
Vzhledem k tomu, že i přes veškerá opatření uvedená výše jsou akce konané v našich venkovních prostorech pro naše sousedy poměrně náročné, je měsíční počet venkovních akcí v zahradě limitován.
V celém areálu Atria není možné využívat otevřeného ohně či grilu (jakéhokoliv typu).
Jedním z prostorů v Atriu je galerie a pokud v ní probíhá výstava, musí zůstat přístupná veřejnosti i v průběhu pořádaní soukromé akce v jiných prostorech. Stejně tak všechny nepronajaté prostory zůstanou k dispozici veřejnosti.
Vstup do budovy, sálu i galerie je bezbariérový. Nejsou tu však bohužel vhodné toalety pro potřeby vozíčkářů.
V blízkém okolí Atria je možné využít placené parkovací stání (Ondříčkova a Fibichova ulice). Detaily ohledně parkování v zónách najdete na stránkách Magistrátu hl. města Prahy.
Preferujeme konzultaci předem, abychom našli co nejlepší řešení. Veškerou techniku k zapůjčení vám připravíme. Jednodušší zapojení světel, projektoru či zvuku jsme schopni zapojit sami za poplatek produkční (250 Kč/hod – většinou hodina před a hodina po akci). Pokud potřebujete zapojit složitější techniku, můžete využít služby našeho externího technika.